Koniec lata

piątek, sierpnia 19, 2016


Na samą myśl o końcu lata przechodzi mnie zimny dreszcz, jeszcze nie chcę jesieni, nie jestem na nią gotowa! Okres wakacyjny dobiega końca, dzieci szykują się do szkoły, niektórzy na powrót do pracy, inni na ostatnie wakacyjne wyjazdy, a my dalej remontujemy. Te remonty już zaczynają działać mi na nerwy, bo zawsze się przedłużają. Ale za to pocieszam się myślą, że to ostatni w tym roku!

Co u nas ....

1. Przez ostatnie dwa może trzy miesiące mieliśmy kłopot z komputerem, dzięki niechcianej i nieautoryzowane zmianie, którą komputer sam poczynił ( tak jest to możliwe) straciliśmy wszystkie pliki, zdjęcia, ważne dokumenty, których niestety nie można było przywrócić, pózniej problemy z baterią .... no cuda na kiju z tym laptopem się działy, miałam już ochotę ładnie mówiąc 'walnąć nim o ścianę' ale w ostatniej chwili przemówił do mnie zdrowy rozsądek. Dlatego kupiliśmy nowy, tym razem postawiłam na macbooka pro. Firmę znam od lat, mam prawie wszystkie urządzenia (oprócz zegarka) i jakoś naturalnie przyszło, że nowy laptop będzie opatrzony logo jabłka. Za czasów studiów pracowałam na macach i wiedziałam, że prędzej czy pózniej do nich wrócę.


2. Ostatnio troszeczkę zaniedbałam prowadzenie bloga, niby pomysły są, czas zawsze się znajdzie, ale ...nie zawsze mogę poskromić wewnętrznego lenia, który mówi 'oglądnij jeszcze jeden odcinek jakiegoś serialu' zamiast zrobić wpis - znacie to ? czy tylko ja jestem takim leniem blogowym. A wracając do seriali, mam kilka ciekawych tytułów, dajcie znać czy któryś znacie.

Ulubione seriale na dzień dzisiejszy:
- Ray Donovan
- Preacher
- The Man in the High Castle
- Orange is the new black
- Fargo

Wszystkie są rewelacyjne i bardzo wciągające, niektóre już oglądnęliśmy jak Fargo czy Orange is the new black, pozostałe oglądamy na bieżąco. Polecam jeśli nie znacie !

3. Nasz Fadzik ma się dobrze, za dwa miesiące skończy 1,5 roku. W nagrodę, za to że jest super psem dostał ulubiony ostatnio gryzak - Rogidogi czyli kawałek naturalnego poroża. Tym razem wybrałam rozmiar L i zobaczymy jak sobie z nią poradzi, bo M spałaszował w niecałe 3 miesiące. Wasze psy też je tak lubią?




P.S na fb znajdziecie link do najnowszego katalogu IKEA 2017

Buziaki Magda

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Z seriali, które wymieniłaś oglądam tylko Orange is the new black. Muszę spojrzeć na resztę tytułów, może coś podpatrzę dla siebie. Dla nas, znaczy, bo oglądam zazwyczaj razem z Chłopem ;) Teraz kończymy Narcosa, niedawno obejrzeliśmy Stranger Things. Odpuściliśmy sobie Suits, bo z każdym sezonem mieli coraz niższy poziom. A oprócz tego czekamy na nowe sezony Gry o Tron i Orphan Black. Chyba tyle ;)
    PS. Współczuję przeprawy z laptopem. Mój jakiś czas temu padł, choć u mnie dane na szczęście do odzyskania, ale już od kilku miesięcy nie mogę się za to zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam niektórych tytułów- także dzięki, już mam zapisane w notesie, zobaczę może któryś przypadnie mi/nam do gustu.

      Usuń
  2. Orange is the new black jest po prostu świetnie. Od początku oglądam też Raya Donovana, chociaż myślałam, że go porzucę bo 2 sezon był taki sobie, ale potem znowu wrócili do formy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fargo uwielbiam , reszty nie widziałam. Mnie ostatnio wciągnął Peaky Blinders, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki fajny piesiolek :) a co do gryzaków... nie wiedziałam nawet, że takie istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tym gryzakiem. Przypuszczam jednak, że mój pies poradziłby sobie z nim w 10 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fargo! Ulubiony ostatnio, dwa sezony, film tak samo! ����

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo nie, nie dałbym swojemu psu takich rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz, jak czytam Twój wpis niestety lato całkowicie odeszło w zapomnienie i jedynym pocieszeniem jest, że każdy dzień przybliża nas do kolejnego, choć to marne pocieszenie:( PS. Bardzo ciekawy wpis, jak zwykle zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety koniec lata, jesień już nawet bardziej zimowa :) a o psiaka dobrze, że dbasz i kupujesz mu czasem ciekawe gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń